Thanx por adelantado Microsoft (R) Framework Installation utility Versión 4.0.30319.1 Copyright (c) Microsoft Corporation. Todos los derechos reservados. Ejecución de una instalación transaccionada. Inicio de la fase de instalación de la instalación. Vea el contenido del archivo de registro para el conjunto WinServiceSample WinServiceSample WinServic eSample bin Debug WinServiceSample. exe del área de trabajo E:. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinService Sample. InstallLog assemblypath E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinSe rviceSample. exe Instalación del servicio ScheduledService. Creación de la fuente EventLog ScheduledService en la aplicación de registro. Se produjo una excepción durante la fase de instalación. System. Security. SecurityException: No se encontró el origen, pero no se pudieron buscar algunos o todos los registros de eve nt. Registros inaccesibles: Seguridad. La fase de retroceso de la instalación está comenzando. Vea el contenido del archivo de registro para el conjunto WinServiceSample WinServiceSample WinServic eSample bin Debug WinServiceSample. exe del área de trabajo E:. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinService Sample. InstallLog assemblypath E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinSe rviceSample. exe Restauración del registro de eventos en el estado anterior para el origen ScheduledService. Se produjo una excepción durante la fase Rollback del instalador System. Diagnostics. EventL ogInstaller. System. Security. SecurityException: No se encontró el origen, pero no se pudieron buscar algunos o todos los registros de eve nt. Registros inaccesibles: Seguridad. Se produjo una excepción durante la fase Rollback de la instalación. Esto excepto el ion será ignorado y la reversión continuará. Sin embargo, la máquina podría no volver a su estado inicial una vez que se haya completado la restauración. La fase Rollback se completó correctamente. La instalación transaccionada ha finalizado. Se ha producido un error en la instalación y se ha realizado la restauración. Estoy recibiendo error por encima de la instalación de servicios. También estoy recibiendo por encima del error y también intentó installutil. exe en el directorio donde mi webservice allready es, pero recibiendo el mismo error. Upendra Patel y JITENDRA YADAV, Trate de ejecutar el Open ver si todavía está viendo que el error. Estoy recibiendo un error al instalar el archivo. exe en mi máquina local. ERROR: no se reconoce como un comando interno o externo, un programa operable o un archivo por lotes. Plz me ayuda en la fijación de este error. El servicio no está instalado, porque no creé la configuración para él, u puede explicar cómo crear la configuración vikram singh dijo. Señor, por favor dígame puede aplicable en el sitio de alojamiento si sí entonces cómo cómo podemos solucionar este error C: sakthi DemoService DemoService bin Depuración installutil DemoService. exe Utilidad de instalación de Microsoft (R) Framework Versión 4.0.30319.1 Copyright (c) Microsoft Corporation. Todos los derechos reservados. Ejecución de una instalación transaccionada. Inicio de la fase de instalación de la instalación. Consulte el contenido del archivo de registro para el conjunto DemoService. exe C: sakthi DemoService DemoService D ebug DemoService. exe. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile C: sakthi DemoService DemoService bin Depurar DemoService. InstallLog assemblypath C: sakthi DemoService DemoService bin Depurar DemoService. exe Se produjo una excepción durante la fase de instalación. Sistema ponentModel. Win32Exception: Acceso denegado Se inicia la fase Rollback de la instalación. Consulte el contenido del archivo de registro para el conjunto DemoService. exe C: sakthi DemoService DemoService D ebug DemoService. exe. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile C: sakthi DemoService DemoService bin Depurar DemoService. InstallLog assemblypath C: sakthi DemoService DemoService bin Depurar DemoService. exe Se produjo una excepción durante la fase Rollback del instalador de System. ServiceProcess. Ser viceProcessInstaller. System. NullReferenceException: Referencia de objeto no establecida en una instancia de un objeto. Se produjo una excepción durante la fase Rollback de la instalación. Esto excepto el ion será ignorado y la reversión continuará. Sin embargo, la máquina podría no volver a su estado inicial una vez que se haya completado la restauración. La fase Rollback se completó correctamente. La instalación transaccionada ha finalizado. Se ha producido un error en la instalación y se ha realizado la restauración. Después de la finalización exitosa de los servicios no puede aparecer en el menú de servicios. Por favor dime la solución. S el probleam también estoy recibiendo el mismo problema. Funcioné como administrador pero todavía consigo el mismo problema. Por favor, ayúdame. Microsoft (R) Framework Utilidad de instalación Versión 4.0.30319.1 Copyright (c) Microsoft Corporation. Todos los derechos reservados. Ejecución de una instalación transaccionada. Inicio de la fase de instalación de la instalación. Vea el contenido del archivo de registro para el conjunto WinServiceSample WinServiceSample WinServic eSample bin Debug WinServiceSample. exe del área de trabajo E:. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinService Sample. InstallLog assemblypath E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinSe rviceSample. exe Instalación del servicio ScheduledService. Creación de la fuente EventLog ScheduledService en la aplicación de registro. Se produjo una excepción durante la fase de instalación. System. Security. SecurityException: No se encontró el origen, pero no se pudieron buscar algunos o todos los registros de eve nt. Registros inaccesibles: Seguridad. La fase de retroceso de la instalación está comenzando. Vea el contenido del archivo de registro para el conjunto WinServiceSample WinServiceSample WinServic eSample bin Debug WinServiceSample. exe del área de trabajo E:. Los parámetros afectados son: logtoconsole logfile E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinService Sample. InstallLog assemblypath E: área de trabajo WinServiceSample WinServiceSample bin Depuración WinSe rviceSample. exe Restauración del registro de eventos en el estado anterior para el origen ScheduledService. Se produjo una excepción durante la fase Rollback del instalador System. Diagnostics. EventL ogInstaller. System. Security. SecurityException: No se encontró el origen, pero no se pudieron buscar algunos o todos los registros de eve nt. Registros inaccesibles: Seguridad. Se produjo una excepción durante la fase Rollback de la instalación. Esto excepto el ion será ignorado y la reversión continuará. Sin embargo, la máquina podría no volver a su estado inicial una vez que se haya completado la restauración. La fase Rollback se completó correctamente. La instalación transaccionada ha finalizado. Se ha producido un error en la instalación y se ha realizado la restauración. Cuando chasqué encendido comienzo conseguí este cuadro de diálogo. . Soy nuevo con el tema. Por favor ayuda. Proyectos Mindfire tiene una profunda experiencia en el desarrollo de aplicaciones web Java y de sitios web Java-JSP-Servlet-Struts. A continuación describimos algunas de estas experiencias de proyectos web Java y estaremos encantados de compartir nuestra experiencia en detalle con usted. Cliente. Un proveedor de software para medios y editoriales. Gráficos / Imágenes. Tecnologías: Java Applet / Servlet Un applet Java firmado digitalmente con un escritorio elegante e intuitivo como interfaz para cargar varias imágenes en el servidor. Proporciona una vista de miniatura flexible en la que el usuario puede seleccionar una o varias selecciones de un conjunto de imágenes para cargar. La selección podría abarcar varias carpetas, así como el applet tiene el árbol de navegación de la carpeta a la izquierda. También soporta el filtrado basado en nombre de archivo / tipo / tamaño. Todas las opciones de applet son configurables por el servidor. También hicimos la programación del lado del servidor usando servidores de Java para recibir los archivos cargados por el applet. El servlet soporta múltiples subprocesos para cargas simultáneas. Cliente. Proveedor de software de aprobación de corrección en línea Industry. Tecnologías de publicación: Java, C, MacOS API Un applet Java para encontrar MacAddress de la máquina cliente y ser utilizado como proceso de autorización y autorización. Probado para ser más complicado que nuestras estimaciones iniciales pues tenía que ocuparse de varias combinaciones de Win32, de MacOS 9, de OSX, de IE, de Safari, de Netscape, de diversos métodos que firma etc. También no había un método directo de hacer lo antedicho en Java así que nosotros Tienen que utilizar diferentes enfoques para diferentes sistemas operativos, incluyendo el uso de JNI en MacOS 9. Cliente. Empresa de tecnología y servicios de salud Industria. Tecnologías de la Salud: JSP, Oracle 10g, BrowserHawk 10.1 Enterprise Edition Esta es una herramienta automatizada para detectar ciertas configuraciones del navegador, configuración del sistema y versiones de plug-in para determinar si un cliente tiene el entorno adecuado. En otro sentido, funciona como una herramienta de diagnóstico para informar al usuario si su navegador es compatible con ejecutar una aplicación existente. Junto con la detección, la herramienta también debe ser capaz de enviar el resultado de la prueba para el análisis. Investigación: BrowserHawk es el mejor enfoque para el navegador automatizado y el análisis del sistema. BrowserHawk facilita a los desarrolladores web profesionales la creación de sitios de alto impacto que llegan al público más amplio posible, garantizando al mismo tiempo una Experiencia Web Perfecta para cada visitante, independientemente de la configuración del navegador y las capacidades del sistema. El producto está muy madurado, bien documentado, fácil de usar y con todas las funciones. Cliente. Proporciona aplicaciones web y servicios Industria. Tecnologías de la asistencia sanitaria: Java Swing, Netbeans El servicio Fax Gateway es un servicio desarrollado para encuestar direcciones URL en Internet y comprobar si se debe enviar un fax. Si un fax está en la cola en una URL determinada, la pasarela extrae el fax de la ubicación de Internet y lo envía a un servidor de fax local que maneja la entrega del fax real. Esta aplicación de interfaz de usuario consistirá de 4 vistas diferentes dentro de un marco de ventana principal y un cuadro de diálogo. Un diseño de tarjeta o algún otro esquema de diseño adecuado se utilizará para cambiar las vistas dentro de la ventana de marco principal basada en eventos de barra de menú y barra de herramientas. La ventana principal tendrá una barra de herramientas y una barra de menús. Cliente. Proporciona aplicaciones web y servicios Industria. Tecnologías de la salud: Java Swing, Netbeans El servicio de Servidor de imágenes es un servicio desarrollado para enviar archivos DICOM desde una modalidad SCU (Service Class User) al sistema de gestión de prácticas. Esta aplicación de interfaz de usuario consistirá de 5 vistas diferentes dentro de un marco de ventana principal y un cuadro de diálogo. Un diseño de tarjeta o algún otro esquema de diseño adecuado se utilizará para cambiar las vistas dentro de la ventana de marco principal basada en eventos de barra de menú y barra de herramientas. La ventana principal tendrá una barra de herramientas y una barra de menús. Cliente. Proporciona aplicaciones web y servicios Industria. Tecnologías de la salud: Java Swing, Netbeans El servicio Modality Worklist Gateway es un servicio desarrollado para extraer información del paciente del sistema de gestión de la práctica en una SCU de DICOM (Usuario de la clase de servicio). Esta aplicación de interfaz de usuario consistirá de 4 vistas diferentes dentro de un marco de ventana principal y un cuadro de diálogo. Un diseño de tarjeta o algún otro esquema de diseño adecuado se utilizará para cambiar las vistas dentro de la ventana de marco principal basada en eventos de barra de menú y barra de herramientas. La ventana principal tendrá una barra de herramientas y una barra de menús. Cliente. Tecnología y Servicios de Salud Empresa Industria. Tecnologías de la asistencia sanitaria: Java, Netbeans, Jax-RPC Este proyecto ha sido desarrollado para crear la biblioteca de cliente y el contenedor para servicio de fax de entrada. También diseñó una aplicación cliente para probar la biblioteca de contenedores y descargar los faxes pendientes del servidor de entrada. La aplicación soporta una gran veracidad de las sintaxis de transferencia y es muy fácil de usar. Está diseñado para trabajar con un sistema PACS muy capaz. El proyecto es un sistema de juego de estrategia en línea donde los jugadores pueden elegir entre una lista de naves de batalla disponibles, tripulación, armas y escudos o construir Su flota personalizada para luchar contra otros jugadores en línea. Un desafiante AI se desarrolla con 5 niveles de juego. Los jugadores ganan puntos y filas mientras ganan batallas y se unen a un grupo de élite. Cliente. Industria de TI. Tecnologías de Proveedores de Soluciones de TI: Java, J2EE, Apache Tomcat, Eclipse, iReport, Javascript, Ajax, MySQL, Linux Implementado informes para un sistema de acceso basado en roles múltiples para escuelas que permite la gestión de activos. IReport utilizado para la generación de PDF. La aplicación permite generar varios informes personalizados para rastrear el inventario y los costos y proporciona una forma única de pronosticar los informes y determinar el presupuesto para el próximo año. Aplicación basada en Web para el seguimiento de datos de uso de usuarios móviles Cliente. Industria de Proveedores de Servicios Móviles. Tecnologías de Proveedores de Servicios Móviles: JDK 1.6, Ejb 3.0, Hibernate 3.2, Spring 2.5, Cuarzo Scheduler1.6, MySql, NetBeans6.5 Diseñó e implementó una aplicación web que permite a los suscriptores de servicios móviles registrarse y especificar umbrales para recibir notificaciones cuando el uso excede especificado límite. Uso de esta aplicación Los usuarios de teléfonos móviles inalámbricos pueden establecer umbrales y realizar un seguimiento de sus minutos utilizados, SMS y otros datos de Internet. La otra característica clave del sitio es que mantiene inventario de las transacciones / eventos incluyendo llamadas, sms, mms, conexión de datos a Internet, etc que el usuario ha hecho. Los datos se recopilan periódicamente de los respectivos sitios web de los operadores y se almacenan localmente para que el usuario pueda ver y generar informes personalizados. El objetivo es permitir a los usuarios usar sus teléfonos móviles sin preocuparse por exceder sus minutos y tener un lugar donde puedan revisar todos los eventos durante el tiempo. El usuario recibe un mensaje basado en su preferencia automáticamente por correo electrónico y / o sms. El sistema fue diseñado para dar cuenta de una gran base de usuarios y las descargas de sitios web de operadores pueden hacerse una vez al día. Aparte del sitio web, se diseñó e implementó un módulo de recolección de datos, que está ligeramente acoplado con el módulo web, y fue responsable de recopilar datos de los usuarios de los sitios web de proveedores de servicios, analizar los datos y registrar los detalles del usuario. También se diseñó e implementó un módulo de monitoreo periódico para comparar periódicamente los datos de uso con el umbral establecido por el usuario para enviar mensajes de alerta. Cliente. Industria de Desarrollo de Software. El proyecto tiene dos secciones: 1. Conector de Google Analytics La aplicación está construida como un archivo de clase de Java, utilizando la API de Google Analytics para extraer datos de análisis de sitios web, Y colocar dentro de una base de datos MYSQL. Se implementaron las siguientes funcionalidades: 1. Conéctese a la API de Google Analytics con una cuenta de Google desde un archivo de propiedades. 2. Las propiedades de la clase incluyen cualquier información específica del entorno, información de conexión a la base de datos, información de la cuenta de Google, configuración de tiempo de espera, rutas dependientes del sistema operativo, etc. 3. Recuperar todos los datos NUEVOS (datos no en la base de datos MYSQL) para todos los sitios. 4. Utilizó un analizador SAX para convertir XML a objetos Java. 5. Informe (registrar) cualquier información no válida / incompleta. 6. Protéjase contra los tiempos de espera de la API. 7. Informe (log) API indisponibilidad. 8. Método que si se llama por un subproceso externo podría interrumpir la ejecución y limpiar todas las estructuras de memoria y conexiones externas a la API y la base de datos. 9. Inserte los datos en una estructura de base de datos MYSQL que coincida con el formato de datos API, pero tiene campos adicionales para ayudar con la recuperación en una fecha posterior, como tiempo de inserción y un identificador único. 10. El inserto debe ser transaccional, así que asegúrese de que no se inserten datos parciales. 11. Informe (registre) los errores de la base de datos y anule cualquier inserción pendiente relacionada con los datos insertados. 12. Realizar todas las operaciones de datos en menos de 1 minuto de manera óptima, 5 minutos absolutamente. 13. La estructura de la base de datos debe tener suficiente indexación para permitir la recuperación rápida de todos los datos. Desarrollado demo de ventas para simular una aplicación web. El contenido vive dentro de un archivo XML. Simula una aplicación web que ya existe y utiliza la fuerza de ventas del cliente. La aplicación funciona en IE 6, 7, 8 y la versión más reciente de FireFox (Mac PC), Safari (Mac PC) y Google Chrome. Cliente. Industria de Proveedores de Servicios de Software. Tecnologías de la salud: Java 1.6, Swing, NetBeans 6.5, JavaDB El servicio de radiología es un servicio desarrollado para extraer información e imágenes del sistema de gestión de la práctica, que se enumeran a continuación en la aplicación de interfaz de usuario. La aplicación proporciona la vista detallada de los estudios y abre una vista personalizada para mostrar las imágenes del estudio. La aplicación es utilizada principalmente por los médicos para revisar el estudio y proporcionar sus comentarios sobre el mismo. La retroalimentación se convierte en XML y se sube al servidor ftp a través de un servicio. Esta aplicación de interfaz de usuario consta de 3 vistas diferentes dentro de un marco de ventana principal y 4 cuadros de diálogo. La ventana de marco principal consta de una barra de menús. Algunos elementos de diálogo se generan dinámicamente. La aplicación también tiene el almacenamiento local que es el JavaDB nativo. La base de datos almacena las configuraciones de la aplicación y las plantillas de informes personalizadas creadas por los médicos. Cliente. Industria de Proveedores de Soluciones de TI. Tecnologías de la Información: Java, J2EE, Spring MVC Framework, Hibernate DAO, MySQL, seguridad Acegi, autorizan Desiged e implementan una solución de carrito de la compra para un sitio web de retratos de bebé existentes que permite a los padres subir fotos de su recién nacido. Mejoras implementadas que permiten a los padres enviar enlaces a amigos y familiares a través de los cuales los destinatarios pueden ver directamente sus álbumes y pedir fotos. Implementación del flujo de proceso para permitir a los usuarios agregar fotos al carrito, crear cuenta y realizar el pago vía autorizar. Portal de miembros implementado para ver el estado de sus pedidos. Cliente. Agencia de Agencia de Marketing en Internet. El proyecto tiene como objetivo proporcionar una interfaz / portal a los usuarios para crear las Campañas para cualquier cuenta específica de Google AdWord junto con almacenar todos los detalles de la Campaña en La base de datos para referencia futura. Interface / Portal tiene la facilidad de establecer todos los detalles de la Campaña incluyendo ubicaciones geográficas, idiomas e información de programación. La aplicación utiliza JQuery y Ajax para buscar toda la información relacionada de la base de datos y representar de una manera adecuada. Cliente. Industria de proveedores de servicios de software. Tecnologías de servicio de software: Java, Spring 3.0, iBATIS 2.3, PostgreSQL, RSS Lector: CURN Este proyecto ha sido desarrollado para enviar RSS Feeds a los usuarios registrados con cuentas activas. Las características incluyen un procedimiento de registro en el que un usuario tiene que registrarse para obtener canales RSS en su cuenta de correo electrónico. El usuario debe activar su cuenta haciendo clic en un enlace enviado a su correo electrónico. Un paquete de lector de RSS, CURN, se utiliza para leer feeds y enviar correos a los usuarios activados. CURN se ha desarrollado en Java. Cliente. Industria de Proveedores de Soluciones de Software. Software Servicios Tecnologías: Java, Pentaho Report Designer, Pentaho BI Server, Pentaho SDK, PostgreSQL, JavaScript, jQuery Este proyecto utiliza Pentaho diseñador de informes para diseñar informes y publicarlos en un sitio web. El diseño del informe implica buscar datos de la base de datos y utilizar los campos necesarios para mostrar los informes. El informe puede obtener parámetros y mostrar los resultados en consecuencia. Este proyecto también tiene un módulo que admite informes ad-hoc en los que un usuario normal (sin ningún conocimiento de base de datos) puede diseñar su propio informe. Los informes se pueden ver como documento PDF, hoja de cálculo, CSV y documento de Word (rtf / doc). Cliente. Agencia de Agencia de Marketing en Internet. Tecnologías de ventas y marketing: Java, MySQL, GWT y SmartGWT, API de visualización de Google Este proyecto tiene como objetivo proporcionar una interfaz a su usuario para administrar todas las cuentas de publicidad desde esta interfaz en sí. El usuario puede crear cualquier número de cuentas publicitarias, registrarse, y luego también puede actualizar los detalles de registro. Esta interfaz almacena todas las credenciales de inicio de sesión y, a continuación, proporciona las credenciales al usuario para iniciar sesión en la cuenta de publicidad. Si el canal de publicidad no es Google AdWords o MSN adCenter, el usuario también puede crear campañas directamente para estos canales y administrarlos. Esta aplicación también tiene una interfaz para mostrar datos analíticos de todas las campañas usando gráficos y tablas. La aplicación se ha desarrollado utilizando SmartGWT y GWT, y la API de visualización de Google se utiliza para crear gráficos. Cliente. Ventanas Y Puertas Fabricante Industria. Tecnologías de fabricación: Java, JSP, Servlet, Struts Framework El ODS está diseñado para ser manejado por distribuidores directos de diversos productos ofrecidos por la granja de producción. Todos los distribuidores pueden crear su propia cuenta de administrador utilizando su número de cuenta válido y posteriormente pueden crear usuarios bajo ellos. Los distribuidores pueden establecer permisos, preferencias de precios y preferencias de producto para sus usuarios correspondientes. Los usuarios trabajarán con el ODS para colocar CITA o BID u ORDEN para un producto en particular en sus respectivas autoridades o permisos. Los concesionarios o los administradores de una cuenta en particular tendrán la autoridad para configurar o modificar los usuarios. En la parte del usuario, un usuario puede colocar una CITA o una OFERTA o ORDEN para cualquier producto según el permiso concedido por el distribuidor o el admin. Al realizar un pedido, el sistema visualizará el producto para la dimensión determinada, que se generará dinámicamente. Después de que el usuario acepta la vista va a la sección de precios donde se realiza el precio para ese pedido en particular. Allí después de la aceptación final del usuario se mueve a la caja para el propósito de facturación. Un usuario puede ver cualquier pedido colocado y puede tomar una impresión de recibo generada dinámicamente en cualquier momento. También se puede editar una orden incompleta en cualquier momento. Un usuario puede comprobar el estado de la orden colocada al estar en proceso en la granja de producción. Al colocar una CITA o una OFERTA o una ORDEN, el usuario puede elegir el tipo de envío de pocas opciones proporcionadas por la granja. El ODS también proporciona una ventana de respuesta rápida para sus usuarios, que se abre durante las horas de trabajo de la granja de producción. Esta ventana funciona con pedidos urgentes o comillas y ayuda a los usuarios a obtener una respuesta rápida de la granja de producción. El objetivo general de la Aplicación Web era proporcionar una manera para que el vendedor rastreara el informe de compra y ventas de sus clientes y para que el gerente de ventas rastreara los detalles generales de ventas y compras de los vendedores. Había tres áreas funcionales principales de la aplicación como el precio y la disponibilidad de artículos. Panel de ventas y informe de ventas. Para el informe de ventas utilizamos la API de Google Chart para mostrar diferentes informes según el usuario de la aplicación. En la interfaz de usuario de salesman dashboard jQuery se utiliza ampliamente para hacer la aplicación más dinámica. El objetivo general de la Aplicación Web era proporcionar una manera para que los clientes del Cliente hicieran sus pedidos en línea y revisaran la información contable, como facturas y envejecimiento por A / R. Había principalmente tres secciones funcionales del sitio Order Entry, Accounting Administration. Las secciones Entrada y administración de pedidos tenían paneles con pestañas para seleccionar las distintas funciones dentro de ellos. La sección Contabilidad tenía un panel Resumen que contenía un panel para facturas recientes, un panel para órdenes abiertas y un panel para envejecimiento A / R. Un enlace en cada uno de los cuadros de facturas y órdenes abiertas se había vinculado a una vista de panel completo de facturas u órdenes abiertas, respectivamente. La vista de panel completo de la factura tenía alguna funcionalidad de búsqueda para buscar la factura. Cliente. Agencia de Marketing de Internet. Tecnologías de Ventas y Marketing: Java, MySQL, GWT, SmartGWT, Google AdWords API y MSN AdCenter API Este proyecto tiene como objetivo proporcionar una interfaz / portal a los usuarios para crear campañas en MSN y grupos de anuncios en MSN y Google. Se ha desarrollado utilizando GWT. Utiliza la API de Google AdWords y la API de MSN AdCenter para comunicarse con Google AdWords y MSN AdCenter, respectivamente. La aplicación también tiene una función para editar campañas y grupos de anuncios existentes. La característica más importante y la ventaja de esta aplicación es que tiene una interfaz única para administrar tanto MSN como cuentas de Google. La aplicación también proporciona una función para copiar campañas y grupos de anuncios en las cuentas de Google o MSN y de Google a MSN. Esta aplicación también utiliza SmartGWT para algunas de sus necesidades de interfaz de usuario. Aparte de crear y administrar cuentas en Google y MSN, la aplicación también almacena la información localmente para un acceso más rápido y para crear una réplica de la jerarquía y la información en la aplicación como en Google y MSN. Cliente. Servicios de Alimentos y Servicios de Apoyo. Servicios de Alimentos y Soporte Tecnologías: Java, Spring, Hibernate, DB2, Eclipse, Maven, Ajax, JQuery Esta aplicación web presenta un conjunto de páginas web para acomodar el proceso de contabilidad completo utilizado para la información cuantitativa de las finanzas. Esto proporciona una interfaz para preparar el documento de origen de la transacción, como una orden de compra o una factura. Registra la transacción haciendo entradas en el diario adecuado, como el diario de ventas, el diario de compras, el recibo de efectivo o el diario de desembolso, o el diario general. Tales entradas se hacen en orden cronológico. Prepara los asientos de cierre y las entradas posteriores al cierre en las cuentas de libro mayor. Cuenta con el módulo de inventario que incluye una pantalla para la entrada de inventario, enumera un número preciso de artículos en sus estantes y áreas de almacenamiento con el fin de realizar pedidos o controlar las pérdidas. Los gerentes necesitan saber cuántas unidades de sus productos están disponibles para los pedidos de los clientes, cuál es la oferta actual y las necesidades del menú. Hojas de recuento de inventario se implementan para proporcionar respuestas a todas estas preguntas en las que se basan las empresas. La aplicación utiliza JQuery y Ajax para obtener toda la información relacionada de la base de datos y representar de una manera adecuada. Esta es una aplicación de intercambio de divisas basada en swing para intercambiar monedas automáticamente en la plataforma de trading de Forex API. El usuario puede programar la orden por adelantado que se ejecutará (colocado) en la plataforma de operaciones de Forex en el momento deseado, basado en el precio de mercado actual para el par de divisas seleccionado en ese momento. Esta aplicación también ofrece el comercio en monedas variables. Los usuarios pueden pujar libremente en cualquier moneda que deseen. La aplicación también gestiona múltiples tipos de moneda de licitación en el mismo tiempo. La aplicación se ejecuta un proceso como una tarea de Windows en cada minuto que en tiempo real lugar los pedidos en la plataforma de comercio de Forex. La aplicación consta de una división donde el usuario puede ver y editar los pedidos programados no colocados. El usuario también puede comprobar el estado de las órdenes puestas en cualquier momento. Cliente. Proveedores de CRM basados en la nube. Tecnologías de software: Java, lenguaje de marcado de aserción de seguridad (SAML), API de datos de Google, Java Cryptography Architecture (JCA) Desarrollamos esta aplicación que proporciona Single Sign en Facility con Google desde cualquier aplicación web. El usuario se conectará a su propia aplicación web de Google y desde allí podrá navegar fácilmente a cualquier aplicación de Google, por ejemplo, Gmail (Buzón de entrada / Redacción), calendario de Google, etc., en una nueva pestaña o haga clic en cualquier vínculo a Google Apps O directamente en una nueva ventana del navegador. El usuario no tendrá que pasar por ninguna otra página de autenticación o inicio de sesión. El usuario ahora es flexible para recuperar información de la cuenta de Google Apps. La segunda fase de esta aplicación que hemos desarrollado proporciona facilidad para crear un evento en el calendario de Google de la propia aplicación que envía los datos necesarios para crear un evento en Google. La tercera fase de la aplicación en la que estamos trabajando proporciona un proceso para recuperar todos los contactos de Google para usuarios y eventos para un intervalo de fechas específico desde el calendario a través de la aplicación. Esta aplicación proporciona una interfaz basada en la web para administrar el contenido de su sitio web front-end. El sitio web de la parte delantera es un software educativo que muestra libros para un grado en particular. Mediante el uso de esta aplicación el usuario puede agregar o editar fácilmente el contenido de libros y administrar sus detalles. También tiene la opción de cargar los datos de archivos CSV con una estructura predefinida. La interfaz de usuario se basa en AJAX y se desarrolla utilizando GWT. Aplicación personalizada para Dukascopy jForex Plataforma de negociación Esta es una aplicación de intercambio de divisas basada en swing para intercambiar monedas automáticamente en la plataforma de comercio de jforex API de Dukascopy. El usuario puede programar la orden por adelantado que se ejecutará en la plataforma de negociación de Dukascopy jforex en el momento deseado, basado en el precio de mercado actual para el par de divisas seleccionado en ese momento. Esta aplicación también ofrece el comercio en monedas variables. Los usuarios pueden pujar libremente en cualquier moneda que deseen. La aplicación también gestiona múltiples tipos de moneda de licitación en el mismo tiempo. La aplicación ejecuta un proceso como una tarea de Windows en cada minuto que en tiempo real coloca los pedidos en la plataforma de comercio Dukascopy JForex. La aplicación consta de una división donde el usuario puede ver y editar los pedidos programados no colocados. El usuario también puede comprobar el estado de las órdenes puestas en cualquier momento. Esta aplicación proporciona un módulo de registro para una escuela. El administrador crea un asunto y administra los detalles del usuario. Un instructor entonces asigna un tema a su clase y emite código secreto para que los estudiantes se registren en una clase. El estudiante entonces usa el código para unirse a la clase antes de que termine el registro. Este módulo también tiene un espacio de foro para cada clase, en el que todos los miembros de la clase pueden interactuar. También tiene un servicio web en el que todos los datos personales del usuario se suben a un servidor MySql más seguro y se quita del servidor alojado actual. Cliente. Industria de Proveedores de Servicios de Software. MYSQL Scan Manager es una aplicación de escritorio java en la que un usuario puede iniciar sesión en un servidor FTP proporcionando sus credenciales de cuenta FTP, y le muestra todos los archivos que ha cargado previamente y le permite Descargar o eliminar los archivos. Su característica importante es su facilidad para escanear un documento y cargarlo al servidor FTP, symultaneouly hace una entrada en una base de datos central para cada documento subido contra el usuario. El usuario también puede buscar un documento proporcionando una palabra en el cuadro de búsqueda, que buscará todos los documentos cargados por el usuario en todas sus carpetas para el nombre del documento, así como la palabra clave del documento, y el resultado se mostrará en una lista . El usuario también puede crear una nueva carpeta o eliminar una carpeta existente del servidor FTP utilizando las funciones que se proporcionan en la barra de tareas. Cliente. Industria de Proveedores de Servicios de Software. Soluciones de redes de tecnologías: Java, Swing, Java Web Start, Programación Java Socket Peering Manager es una aplicación de escritorio independiente desarrollada en Java. Gestiona las actividades globales de un componente de pares, que es una aplicación desarrollada en C y en la misma máquina. Esta aplicación intercambia información con el componente peer a través de CPS (Content Provider Service) escuchando en determinado puerto, empleado por el componente peer. Desde esta aplicación se puede iniciar / detener el componente peer, la lista de todos los compañeros de acuerdo todomain, inyectar nueva instancia peer etc Esta aplicación se puede instalar desde un setup. exe o directamente desde un sitio web por la tecnología de inicio web. Se agrupa la aplicación C y todos sus dependientes con en un archivo jar y los extrae a la carpeta respectiva en la instalación. Es una aplicación de línea de comandos que toma 4 o 6 parámetros. Parameteres are --c with application config file , optional --d with database config file and --x with Xml file . It parses whole XML file contents and inserts contents in two different MySql database with different needs. It also handles duplicate products present in the XML file while inserting them into database. If it finds same product in the database while inserting product in the database, it updates old product with the new product based on unique product number or duplicate product name. It inserts product using unique product number in one database and using unique product name in other database. It stores all the product related information in different tables for different purpose. Client . Online E-Book Service Industry . Publishing Technologies: JAVA, JAVA SWING, Adobe Content Server (ACS) Web Services, ImageMagick 6.6.2.6 AdvancedUploader is an EPUB / PDF genuine e-book uploader for Adobe Content Server (ACS). AdvancedUploader and ACS services needs three files for each e-book, one EPUB / PDF file, one information XML file and another JPG file. The user of the application needs to browse the folder with the source e-books (ie EPUBs / PDFs. XMLs, JPGs). Features of the applications are listed below: Indicates if any EPUB / PDF or XML or JPG files are missing for a particular item. Functionality to generate missing XMLs in the selected directory automatically. Generate thumbnails of three different sizes (ie small, medium and large) automatically from the available JPG. ( Application has the ability to handle both CMYK RGB images. ImageMagick is used for this feature.) Ability to upload hundreds of e-books at a time. Feature to transfer all recently uploaded e-books to different distributors with LOAN rights. List all items available in ACS in a custom table grid with Transfer (with LOAN rights) feature. Feature to update LOAN rights of all items under all distributors at one go. It also has the functionality to update LOAN rights to of all items under a particular distributor. Functionality to export All items XML for each distributor. Feature to replace any existing e-book on ACS. Settings and Configuration options for custom server settings. Client . Internet Marketing Agency Industry . Sales and Marketing Technologies: Core Java, Google APIs, Mysql Assisted Conversion Tracker is a module of Lead Management System and developed using Java language. This project aims at collecting information about the assisted visits by a lead to the on line contact form of a target site. Assisted visit OR Assisted conversion is a Google Analytics terminology. This describes the visits by a lead to the target site before the actual conversion happens. If a lead visited the target site five times and converted(contacted) on the 5th visit then all the previous four visits are considered as assisted visits. This application takes into consideration only the first visit among all the visits as the assisted visit. The application is run by a system scheduler. It first fetches all the leads from the local DB for the supplied date range and then loops each of the lead to fetch its assisted conversion (if present) from Google Analytics. The key here is the gavisitorid, which is there in DB as well as GA. The application fetches all the visits corresponding to a particular gavisitorid, among all the visits it picks the first one and parses it for valid data and stores in the DB against the Lead that have the corresponding gavisitorid. Client . Internet Marketing Agency Industry . Sales and Marketing Technologies: J2EE, Core Java, JavaScript, JSON Parsing, Google APIs, MYSQL Lead Management System (LMS) is a Java project developed for an esteemed client of ours in the Internet marketing space. This project was developed to collect Lead information through their contact form and also the traffic source. By traffic source such as e. g. Google search, Google AdWords, Yahoo search etc. This application is using Google Analytics to track the Lead. The end user(henceforth refereed to as Lead) may come to the contact form from various sources. Once s/he is on the contact form s/he needs to fill up the form and submit. On submit the form data along with traffic source is then saved in the server. Later on, the saved lead traffic source is integrated with Google Analytics to fetch other required data. This application has two modules, LMSWeb that is responsible for saving the Lead data on the server database and LMSIntegrator module is responsible for integrating the lead traffic source on server with Google Analytics. For better transparency and ease of deployment these two modules are developed as separate projects. LMSWeb is the web part of LMS application. It provides interface for clients to down load source code for contact form and other needed resources as zip file. It also provides service to which the Lead form data and traffic source details are submitted in JSON format. It also maintains the tracking code that is needed for tracking a Lead and this Javascript tracking code will be directly loaded to the Lead s system, when s/he visits the contact form. LMSIntegrator is a standalone Java application that will be scheduled to run every day. This application first gets all the Lead for a particular date (usually two days before). Then it fetches all the required Lead information for that day from Google Analytics. Compares the two lists and saves the relevant Google Analytics information in local database. Affiliate marketing requires tracking of source of ad to optimize marketing performance and it is passed on to as landing page tag. Since most affiliate marketing providers return sales data along with source of promotion by adverting source URL, Google s keyword landing page URL needs to carry keyword id in the form of tag value. Since this process of adding the keyword id to keyword landing page URL takes long, it needs to be programmed. This tool automates the process to adding tag value to Google sponsored search keyword destination URL. This is an application to track conversion performance of paid search campaigns and thus import external source of data daily. There are three sources from where data has to be imported. First is Manual Import, where data is imported manually from a web based UI. Second is Email Import, where data is imported from email attachment files. And the third one is Remote Source where data is imported from FTP/SFTP/HTTP/HTTPS sources. Email Import is scheduled to run daily and all new emails are read. There is a feature to schedule Remote data Import on daily, weekly or monthly basis. Client . Software Service Provider Industry . Retail Industry Technologies: Java, Webservice client, Netbeans This project aims to provide a Java library which is used as a wrapper for a webservice. The library is a JAR file, which consumes the web service and provides functionalities as per the requirements. The webservice includes various online retail transactions like Earn Loyalty, Redeem Pre-Pay etc. The java library can be used in Java applications, other libraries and Android applications. Technologies: Core Java, Amazon WebService, XML Parsing, Apache log4j, MYSQL RecordReader is a standalone java application, intend to recides on Amazon EC2 and use WebServices provided by Amazon. The application starts by reading a configuration properties file and parsing it to find user provided values for application properties. The properties includes log4j settings, Mysql credentials, Amazon SQS credentials etc. If the credentials are validated, it then creates two threads to do the main job. Application does its job in a loop. It first fetches a string message in XML format from Amazon SimpleQueueService, then parses the XML message using XOM library to get its contents to create a Record entity which presents one record entry of a car repairing shop. A Record entity have some properties and Item entities again each Item entity have some properties and SubItem entities and each SubItem have some property. After creating a Record, the application then persists the Record s content along with the contents of all its Items and SubItems to Mysql database mounted on Amazon RDS. Any errors if arising during this process will be persisted to database along with the record number and also written to log file. Also each important step of the application is logged to a log file, which is created in a daily basis. After persisting one record or any exception the application deletes the retrieved message from the SQS Queue and continues with fetching another message from Queue. If no message is available in the Queue, it sleeps for some minutes provided by the user in config file as application sleep time. From the two threads created by the application, one does the above task, while other waits for shut down command given over Socket connection. On receiving a shut down command it initiates a shut down process by interrupting the above executing thread, which then does some house keeping job and leaves the loop to end the application. Client . Insurance Industry . Insurance Technologies: Java 6, Struts2, Java Mail API, Apache log4j, jQuery This is a web based project developed using Java Struts2 MVC architecture. This application provides an interface to track shares and maintain their details. Here different level of users are defined such as investor, advisor /broker and administrator. Administrator account will have access to setup total shares and share price and dividend percentage. Also there is an option for set dividend calculation date range, which will calculate all investor s investments dividend amount based on their investment amount. There are different types of functionality like event, follow ups are available for administrator and advisor/broker account to follow up investors. Administrator account can assign advisor/broker against any investor. Advisor/broker account can login to their account and check their investor list along with their follow ups, if any. Also Investor account also can login and check their investment details. Google AdWords Campaign has some extension features such as Location Extension, Location Sync Extension(addresses from Google places), Sitelinks extension. These extension enhance the properties of an AdWords campaign. It gives more meaning to an ad. Along with these AdWords has its own Conversion tracking feature. This project deals with adding these features to the existing Google AdWords management module. This application provides a web-based interface to manage the content of its front end website. The front end website is an educational software which displays books for a particular grade. By the use of this application the user can easily add or edit the content of books and manage their details. It also has an option to upload the data from CSV files with a predefined structure. The UI is AJAX based and developed using GWT. Client . Windows And Doors Manufacturer Industry . Manufacturing Industry Technologies: Java, JSP, Servlet, Struts Framework The ODS is designed to be handled by direct dealers of various products offered by the production farm. All dealers can create their own admin account using their valid account number and thereafter they can create user under them. Dealers can set permission, pricing preferences and product preferences for their corresponding users. Users will work with the ODS to place QUOTE or BID or ORDER for a particular product with in their respective authorities or permissions. Dealers or the admins of a particular account will have the authority to setup or modify users. In the user part, a user can place a QUOTE or BID or ORDER for any product as per the permission granted to them by the dealer or admin. While placing an order, to view the product for the given dimension will be displayed by the system, which is generated dynamically. After the user accepts the view it goes to the pricing section where the pricing for that particular order is done. There after the final acceptance from user it moves to the checkout for billing purpose. A user can view any placed order and can take a dynamically generated receipt printout at any time. One can also edit an incomplete order at any time. A user can check the status of the order placed as they are in process in the production farm. While placing a QUOTE or BID or ORDER, user can choose the shipping type from few options provided by the farm. The ODS also provides a rapid response window for their users, which opens during the working hours of the production farm. This window works with urgent orders or quotes and helps the users to get quick response from the production farm. On the user end two new features have been implemented. Those are International sales and CPD return to online feature. The International sales feature provides the capability of using International zipcodes in the ODS This enables the usage of Canadian zipcodes as well as US zipcodes while placing the QUOTE, BID or ORDER. This feature also provides appropriate validation rules for the international zip codes. The CPD return to online feature shows the values of UValue, SHGC, VT, CR, CPD and Energy Star Regions in the ODS. These values are visible for each of the windows and are available on the display screens as well as on the PDF s in printable formats. This application provides a registration module for a school. The administrator creates a subject and manages user details. An instructor then assigns a subject to his class and issues secret code for students to register in a class. The student then uses the code to join the class before the registration ends. This module also has a forum space for each class, in which all class members can interact. It also has a web-service where all user personal details are uploaded to a more secure MySQL server and is removed from the current hosted server. We created an C dll to act as an interface between Java application and VB dll. The Java application accesses the C dll by the use of JNI. The Java application provides inputs to C dll through JNI which then calls the VB dll, provides inputs taken from Java application and transfers the result back to Java application. So the C dll acts as a mediator between Java application and VB dll and JNI acts as a mediator between Java application and C dll. This is used where there is a need to access the native code in Java application and vice-versa. We developed a command line application which takes either 4 or 6 parameters. Parameteres are --c with application config file , optional --d with database config file and --x with Xml file . It parses whole XML file content and inserts content in two different MySql database with different needs. It also handles duplicate products present in the XML file while inserting them into database. If it finds same product in the database while inserting product in the database, it updates old product with the new product based on unique product number or duplicate product name. It inserts product using unique product number in one database and using unique product name in other database. It stores all the product related information in different tables for different purposes. Client . E-Book Service Industry . Publishing Technologies: JAVA, JAVA SWING, Adobe Content Server (ACS) Web Services, ImageMagick 6.6.2.6 AdvancedUploader is an EPUB / PDF genuine e-book uploader for Adobe Content Server (ACS). AdvancedUploader and ACS services needs three files for each e-book, one EPUB / PDF file, one information XML file and another JPG file. The user of the application needs to browse the folder with the source e-books (ie EPUBs / PDFs. XMLs, JPGs). Features of the applications are listed below: 1. Indicates if any EPUB / PDF or XML or JPG files are missing for a particular item. 2. Generates missing XMLs in the selected directory automatically. 3. Generates thumbnails of three different sizes (i. e. small, medium and large) automatically from the available JPG.( Application has the ability to handle both CMYK RGB images. ImageMagick is used for this feature). 4. Uploads hundreds of e-books at a time. 5. Transfers all recently uploaded e-books to different distributors with LOAN rights. 6. Lists all items available in ACS in a custom table grid with Transfer (with LOAN rights) feature. 7. Updates LOAN rights of all items under all distributors at one go. It also has the functionality to update LOAN rights to of all items under a particular distributor. 8. Exports all items XML for each distributor. 9. Replaces any existing e-book on ACS. Also has Settings and Configuration options for custom server settings. Java Robot Application for Automates polling solution We developed a java command line application which automates the polling process by reading poll time from file and start and stop poll at specified times. Poll time can be changed or added in the poll time code file as needed. It also generates report of the poll done at specified time during the poll by reading polling data from file, sort the data and creates images from sorted data and send images to remote video server. Client . Management Consultant Industry . Telecom (Customer Service) Technologies: Java, Pentaho Report Engine, Pentaho Kettle, Liferay This is an application which shows near to real time reports to end users. Analytical data is collected from several end users. This raw data is then processed by Pentaho data Integration (Kettle) to carry out the ETL process to persist the aggregated data in a data warehouse. The aggregated data is used in the reports. Reports are prepared using Pentaho Report designer and integrated in a Liferay portlet using Pentaho Report Engine. This is swing based standalone application for PC, which is used to create the JSON data from html files. The user can select a directory where the html files are present, all the html files will be displayed in a list. Users can view and read the content of each html file and able to generate corresponding JSON data. The JSON data will be saved in search. js file. We designed a search module on web manual which runs on Android-enabled smartphones and tablets as well as PC. User can search by entering a text in the input search field. The search results page will display title and associated paragraph of found search phase, which is retrieved from the JSON file(search. js). Users can view the details of a html page on selecting an item on the list as search results. Client . Education Industry . Education Technologies: Java Swing, Java Sound API, Java Mail API, Apache log4j, MySql Blackbox is a GUI based desktop application developed in java and designed to run on both windows as well as Linux platform. Java Swing API is used to provide a nice user interface. This application is unique in the way it handles mp3 files. Unique, because java provides minimal functionality for splitting sound files and natively does not supports mp3. Blackbox mainly consists of two modules i. e. segmentation module and customer management module. The segmentation module is responsible for splitting a large mp3 file into smaller clips based on silence as a separator between the clips. It then matches each clip to a unique text line from a text file and names the clip as per the text line and stores the clip as an individual mp3 file in the physical file system. It also makes database entry for each clip with details such as storage location, base mp3 file etc. The duration of silence destination to store mp3 files is specified by the user in a configuration file. And base mp3 file and text files are browsed by the user through the UI. The user can also manage the mp3 files so processed, like he can play an mp3 file or delete it. An mp3 file is played through java Sound API. The customer management module is where the administrator can create new customer and manage existing customers. When a new customer is created an introductory e-mail will be sent by the application to the customer, the message will consists of all the customer s needs to access the service i. e the credentials. For sending mail the application uses java Mail API. Blackbox uses Apache log4j for logging various activities by the user into a log file. This is a group messaging app which allows users to have one-to-one and group conversations on any network in India. It allows users to send a fixed number of SMS per day, allowing them to chat with users who do not have the app installed on their mobile phones. The app allows users to share media in form of photos, videos and audio content as well as location sharing facility. The app supports IP messaging and incorporates cloud storage for SMS and media messages sharing. It also allows Facebook and Twitter integration. The app enhances the user experience by adding contextual information to user conversations, allowing them to find a nearby hangout place, check out the latest sports score or book a movie ticket. Our QA team was involved in performing the GUI, Functional, Usability and Performance testing of the chat application with complete reporting of steps performed and bugs encountered. It also reported screen-shots and logs captured during the course of the testing. The QA team followed a blend of scenario based and test case driven approach to test the app installation, sign-up, conversation management, media sharing, location sharing, contact management, notifications, profile and account information management. Besides reporting bugs in the app, a number of enhancements were suggested to improve the app s usability and to tune it according to the targeted markets. Client . Online Marketing Automation Industry . Publishing Technologies: JAVA 6, WebObjects, Webservice(SOAP), Apache Axis, Apache Commons Exec, MySQL5, InDesign CS5 This website deals with pre-press process in an efficient manner. There are several modules, which handles InDesign document processing for storing, formatting, media templates, users etc. It also defines and brings the scope to manage workflow, which handles the media approval process. This system mainly works on InDesign documents, which is provided by users according to their requirement. Document will be uploaded via InDesign plugins, which is a custom product developed by the client who uses java SOAP web service for exchanging data in XML form generated by InDesign. We have implemented new features such as: Added Advanced pricing option to their existing excel plugins.. The project dealt in transforming Java Reports (which were previously deployed in the client s application) into Jasper Reports. The reports created in this project used custom datasources as well as customizations handled through Java using Scriptlets. The backend was supported by Sybase, and the data was pulled out from database using Java Beans and loaded into the custom Datasource which in turn was used in the Jasper Report. The report type can be broadly categorized into four types - 1. Simple Jasper Report these reports were dependent on a direct SQL Query for the datasource and the parameters created for these reports catered as the filter for the report. 2. Report with Custom Datasource These report were which had custom Datasource set via custom JR Datasource and Java Beans. To customize some portions of the data Scriptlets have also been used. 3. Reports designed especially for XLS Export These were special reports which were optimized for the XLS Preview, cutting the titles and the logo from the normal report 4. Reports to generate Form These were special reports in which the forms were generated (both blank as well as filled forms). They were specially designed to incorporate a form type view. Client . Software Service Provider Industry . IT Technologies: JAVA, J2EE, Liferay, Aperte, Vaadin, MySQL The basic idea of the application is to gather information from the companies who are interested to take part in the Job Fair. It s a kind of step-by-step form filling and validation application. After filling up the form the set of information is assigned to the administrator for checkup and validation. If accepted, the registration is successful and the data is saved in the database. If rejected, then the data is again assigned back to the User for modification. Technically a workflow is designed to achieve the same using Aperte Workflow. Basic forms are designed in Aperte Workflow itself but lots of functionalities are developed using Vaadin custom widgets. For example, 1. Image Uploader Widget - This uploads company logo to Liferay document library. 2. Profile Contacts Widget - This widget adds multiple contact information for the particular profile. 3. Profile Job Widget - This widget adds multiple Jobs for a particular profile. 4. Save Record Widget - This widget stores all the data in the Liferay expando table. 5. Generate Report Widget This widget helps the admin to assign a particular task to a user. Here the entire Aperte Workflow is customized. Lots of new feature are added in Aperte. The entire i18n functionalities are customized. Here are few elements that are added to Aperte Wokflow, 1. Embedded Widget Element - This helps to view Image directly from process attributes. 2. Twin Column Multi-select Element - This is a multi-select widget. 3. Country Combo-box Element - This is a Combo-box to list all country names from Liferay. Contact Aperte Workflow: This is basically a contact form for user. Here user can place any contact request to the admin. When user place a contact request, the application stores the data in an expando and trigger an email with the information to both the Admin and User. User here also gets an option to upload any file. Survey Aperte Workflow: This is basically a Survey workflow for users. Here user can take part in a survey, but only once. When user enters the input for the survey, that data is stored in a expando. After placing the survey once, if the user opens the link again, the final preview page with all the data will be shown. Here we have customized Liferay s Calendar portlet using Hooks. New event types are added to the portlet. We have added few detail fields on event entry section using expando bridge. In configuration section we have also implemented a new settings part, where administrator can choose which event types to be allowed / restrict. User can only add events for permitted event types. Event portlet is totally based on Liferay s calendar portlet. The events that are added by users in the Calendar portlet are listed on the event portlet in a search container. Here a filtration based on Event Types, Categories and Subcategories are implemented. All the permitted / allowed event types are listed in the type combo-box. On selection of any one item, it refreshes the event list. Por ejemplo, if the user select Birthday from the Type combo-box, then the process search all event with the particular event type and refresh the list. Now the list will show all the Birthday events. The mechanism is same for both Categories and Subcategories filter section. Categories are loaded from Liferay Categories using vocabulary name. When a user selects a particular category, then the process loads all subcategories for that category. The search technique used here is default Liferay search. All required parameters are passed from the application. In the event portlet s preference section, administrator can modify event type permission settings. These settings will only restrict event portlet from processing restricted event types. These settings will not hold any effect on Calendar portlet. Client . Software Service Provider Industry . Software Technologies: JAVA, J2EE, Liferay, Solr, MySQL Solr is the popular, blazing fast open source enterprise search platform from the Apache Lucene project. Its major features include powerful full-text search, hit highlighting, faceted search, near real-time indexing, dynamic clustering, database integration, rich document (e. g. Word, PDF) handling, and geospatial search. Solr is highly reliable, scalable and fault tolerant, providing distributed indexing, replication and load-balanced querying, automated fail over and recovery, centralized configuration and more. Solr powers the search and navigation features of many of the world s largest internet sites. The portlet we have created is based on Solr engine. It is basically a kind of search engine with lots of other feature which works with in Liferay. To achieve the same we integrate Solr engine on Liferay 6.1.1, which handles the search portion. Client . Software Products Provider Industry . Gaming Technologies: JavaSE 7, SmartFoxServer2X(2.9), SmartFox Java Client API (1.3.2), Spring Core 4.0, ZMQ 3, jZMQ 4, Maven, Junit, TMX, Swing, Eclipse Juno, NetBean 7.3, GIT, Linux Ubuntu 12, Oracle Virtual Machine 4.3 Developed a gaming application, where users can change avatar, join different rooms, sit, jump, fly, swim, place bomb, cast spell, filters and do lot more things. We made use of the SmartFoxServer software which provides lots of gaming in-built functionalities like create zone, room(static, dynamic), room capacity, users, players, spectators, NPC, invitation, buddy, kick, ban user etc. We worked on SmartFoxServer extension to customize some of its base event requests, and along with that also added some new client request service on it. This custom extension helped to customize/intercept request and/or response coming to and from the game engine. Parsing TMX file was done to get the game room map details and check for user each movement. From this java extension one can access PHP API via ZMQ. Along with that created a separate standalone service(API-Connector) to listen to any update from web portal like Server Push notification. This API-Connector uses SFS JavaSE client API to interact with the game server. Also worked on a simple load testing tool for this application using SmartFoxServer JAVA Client API(1.3.2). It provides options like enter the number of clients, server details and events(specific or sequence of events). For the interface we used Swing. Online Offline Content Management Application Client . Software Services Provider Industry . Software Technologies: Java, JSP, Tomcat, Backbone. js, JQuery, Cloud (GCP) This application is a cloud based application that enables the user to manage information across contexts and provides work-space to store all the information which is accessible both in online and offline mode. This can include important office or personal documents that are used in day to day life. It also enables online collaboration and sharing of information between users in a secure, reliable and scalable manner. The application consists of a web application and a toolbar that facilitates easy access and management of all your information including web searches, bookmarks, files, notes, and more. It consists of the following features: 1. Stream/Project Management: This allows the user to create a project which can be thought of as an alias for a desktop folder wherein he can manage all his documents. He can add or bookmark important URLs under this stream, create new documents, upload files to this stream. 2. Links and Attachment Management: This deals with the file upload functionality of the application. A user can upload multiple files in various formats to the streams/projects he has. The files get uploaded to the current project that has been selected. The application also facilitates adding references to links or URLs to a stream. 3. Tabs Management: This feature helps in better organizing all the contents of a stream/project. Tabs automatically organize information into various sub-folder kind of structures. You can also create custom tabs and move the contents of one tab to another. 4. Notes Management: This module enables a user user to add important information to the project context. This is in the form of notes. A note can contain text, images, tables and has drag and drop and clipper functionality. The URL references automatically get added to the end of a note when some information has been added from a URL. 5. Contacts Management: This allows the user to add other application users as contacts and he can share information with them. The application allows sharing of streams and all its content with other users. It also has a chat module where the user can connect with his contacts and can also collaborate over emails. 6. Notification Management: This keeps the user up to date with all the recent activities that have been going on in his projects/streams. The web application provides real time notifications to the user for the activities in his inbox. 7. Form Builder:This feature of the browser application helps create highly customizable forms with drag and drop feature wherein you can drag a form element and drop it into the container. The form is available to users after publishing. 8. Online/Offline Workspace Management: This provides ability to work in both online and offline mode, and enables the user to use the product like he his Personal computer. Instead of creating folders and sub-folders on his desktop, he can create stream and arrange information across tabs. The user can make some changes in offline mode and the application asks him to sync the changes when in online mode. The application has a toolbar which provides you with all the key features and can be added as a plug-in and users can view their inbox, download items, post comments, view and comment on notes and much more through the browser application using any browser including Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari or Opera. Client . Software Services Provider Industry . Business Consulting Technologies: Angular Js, UI frameworks(Ionic Framework, Bootstrap), RESTful web services with Java (Jersey / JAX-RS), Hibernate, JPA, JasperReport This project have features to display orders and processes. User can add and edit the processes, operations, consumes and produce. API were used to get. post and update the data. Following functionalities has been implemented: - Order Checklists: Shows the list of orders with add, update, import, search and select. - Order Checklist Detail: Shows the order detail, with delete and print options. - Manufacture Process List: Shows the list of manufacture processes with add, update, search and select. - Manufacture Process Detail: Shows the manufacture detail, with delete and print options. - Operation form: In this form user can edit the operation code, description and can add the consume and produce of operation. - Consume and Produce Modal: This modal has designed to edit and add the operation consume and produce. The project is to develop APIs to generate various PDF reports based on the data as provided by the data APIs, and also to secure the report APIs with access tokens. The reports are developed in Jasper Report using JasperSoft Studio. Auth Tokens are used so that various client applications can have assess the reports securely. Each Auth Token is associated with an user. and the user must have the read permission to the reports resource to view the reports using the Auth Token. The client application must call the report APIs with the Auth Token, and the Auth Token is validated to have the required permission before providing the reports to the client application. The Auth Token APIs and the report APIs are developed using RESTful web services with Java (Jersey / JAX-RS). Client . Internet Marketing Agency Industry . Santa Clara, CA Technologies: Javascript, JQuery, Java, JSP, Servlet This application builds marketing forms and buttons. The form built by this application is highly customizable with features like choosing form templates, applying manually created style sheets, customizing CSS, field and form properties etc. The most important feature is that the form can also include various marketing scripts. It has the vendor marketing script included by default. The button builder generates buttons with marketing tags included in the destination URL, so that the destination can obtain the source and various other marketing information. The button built by this app is also highly customizable with features like editing style, image, text and also it provides various social buttons for social apps. The customized buttons can also be included in the form built by form builder application. Client . Enterprise Software Solution Provider Industry . Finance Technologies: Java, Spring, Hibernate, DbVisualizer, Maven, Ajax, jQuery, Advanced Object Oriented Javascript Designed and developed a finance application that had functionalities like Data reviews, inventory management profit and loss definitions for a food chain. It consisted of a Budget Application which is primarily a web application that provides a robust functionality as is expected from a financial web application. This application provide means for reviewing business unit performance by storing records for inventory, finance, Advanced Payments etc. It allows managers to quickly review, evaluate and provide feedback on the performance of the individual units through out the organization. Designed an application to quickly review data by managers by looking at different reports for any branch of the food chain. You can also review data for a region having multiple branches and summing those up. It also granted different roles to Managers like Regional manager, Sector manager and District Manager and thus the data review capability. A task list setup project was developed which has functionalities like Sub GL Setup, Template Setup, Automated Close, Unit Type Setup, Task List Setup. Task List Assignment, Client Vendor Setup, Client Account Setup, Client Invoice Processing. It uses spring and hibernate for backend development. It maintains the front end by HTML, CSS, Advanced Object Oriented JavaScript. The application uses jQuery and Ajax to fetch all the related information from the Database and represent in a proper way. Client . Software Services Provider Industry . Information Technology Technologies: Servoy, Java, HTML, CSS, JavaScript, PostgreSQL The application is mainly consists of mainly four modules, i. e. contacts, project, time-tracking and wiki. Contact module manages all companies and organizations such as prospects, customers and suppliers. It also manages all information related to employees/staffs and easy way to find skilled people to be associated with projects. Contact profiles are integrated to view their LinkedIn profile. Project module is build to manage projects, including internal projects, leads, opportunities, staff association, etc. Projects are managed with the flexibility to breakdown work in different structures as its demands, by applying different cost types, such as internal laboratory, external laboratory, material costs, travel costs and other user defined costs. It also has provision to divide the projects into multiple project elements by mapping to different project structures easily. Time-tracking module is an add-on to project module, to easily track the time consumed by staffs for all activities related to project and billing accordingly. It also has the capability to auto-manage holidays for 14 different countries based on certain calculations, which helps to manage staff allocation better. Order module used to manage proposals, orders, purchase orders, customer invoices, suppliers billing, etc. Wiki module is designed to help users get information related to features associated with the application along with the snapshots. An additional key feature implemented within the application to collaborate between staff members. It includes, text communication, image sharing, etc. Client . Software Product Industry . Retail Technologies: Java, J2EE, JSP, Apache Wicket, BIRT, MySql, Maven, Bootstrap The platform consists of 3 major modules, i. e. Online Order Placement and Accounting, Online Sales Tracking and Customer Relationship Management. Online order placement and accounting module enables placement of orders online. The following are the main four functional sections: - Administration helps to manage products, pricing, inventory, customers, users, setting/configuration - Order section enables users to derive quotes, placing/fulfill of orders, managing recurring orders, handling back-orders, manage wish-lists, etc. - Accounting helps to manage invoices, A/R aging - Reporting section provides various reports in related to order, accounts, etc. Online sales tracking helps sales person/managers to track their customers (groups, which combines many customers together) sales statistics. Sales manager have ability to track activities/performance of each sales person associated with him/her. Dashboards are implemented for each user group to help them seeing summarized statistics at one place, where the Google Chart APIs are being used. Customer relationship management module is created to manage leads, opportunities, projects, activities/to-do. There are multiple reports in every section of the application which are done in BIRT. This is a business process management application for a publication company. The application has a 2-tier architecture with Project and Product(SKU) associated with Project. There are several users in the system who are responsible for different tasks like upload artwork, assign users, review artwork, etc. There is annotation module integrated with the application which is used to view the uploaded artwork with many features like add / edit annotation, zoom in / out, pan, rotate, approve / reject etc. There is a SOAP service which helps to add project / sku from third party application and also calls third party service when status changes in the application. Some other modules of the application are task dashboard, asset management, advanced search, task delegation, user/role management, reporting such as work in progress report, late reports including emails etc. This application is built as an internal support system to help processing the estimates / costs for producing art-work. It is integrated with a business process management system, ability to synchronize project/SKU level data. It have features to dynamically generating reports which helps in making high level decision. There are other modules like asset management, advanced search, bookmarks, history etc. Built into this application. It is developed using ExtJS for all UI components and Restful services using Java, SpringMVC. This application keeps track of the approved artworks related to project/sku printed in the organization with the estimates and invoices. Project and related SKU records are created in the system. The cost associated with SKUs are recorded. The estimate is generated for each Project / SKU. After completing of SKU, Invoice is generated individually or collectively. There are asset management module, advance search module and reporting modules in the application. User can view reports and download them in CSV format. News Updates . ,. . ,. . . 150 25 . , , . . ,. . , . ,. . , ( . ) . - - 1940 . 700 . , . , - : . 16 . ,. . , ( . - - ) . ,. 25, 17 . . . . . , , . . ,. - : . , . . ,. : .
No comments:
Post a Comment